رباعی
گنجی است اگر برای قارون بادا
تختی است اگر از آن مامون بادا
سهم من وتو فقط همین باشد که
عشقی که میان ماست افزون بادا
آقای مجید بخشی
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ ساعت توسط
|
واگرشعرنبود، من وتو درمقابل عصرآهن، بیش از این کم می آوردیم.